söndag 25 september 2022

Miniatyrer på video

Jag har haft mycket inspiration från diverse pysselvideon på Youtube, framförallt då jag tidvis haft mycket lite tid i vardagen för att pyssla själv. Många videomakare använder en snurrbricka för att visa sina miniatyrer från flera olika vinklar, vilket ledde till att jag blev mycket frestad att köpa en egn då jag hittade en till salu för billigt. Då jag nyligen byggde ett miniatyrmonster blev jag inspirerad att göra en kort video om processen. Sannolikt börjar jag inte regelbundet göra miniatyrvideon, då jag har fortfarande rätt lite tid för större kreativa projekt p.g.a. arbete och familjeliv. Men det var en rolig engångsgrej att pröva på och det kan hända att jag gör sporadiskt fler videon om miniatyrer i fortsättningen.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar